Enige tijd geleden kondigde Harley-Davidson de reorganisatie plannen genaamd ‘The Rewire’ aan. Inmiddels laat Harley weten dat The Rewire is voltooid en ze op 2 februari 2021 de vervolgstappen aankondigen, met de naam ‘The Hardwire’.
The Hardwire is een vijfjarig strategisch plan (2021-2025) dat er vooral op de lange termijn voor moet gaan zorgen dat Harley-Davidson gezond en winstgevend blijft. Ook moet het er volgens de makers voor gaan zorgen dat het bedrijf een wereldwijde marktleider wordt die in combinatie met haar historie en stijl ook toekomstige motorrijders naar het merk moet halen. De online-presentatie op 2 februari zal niet alleen de plannen rondom The Hardwire toelichten, ook zullen de 4e kwartaalcijfers en jaarcijfers besproken worden voor de aandeelhouders.
“Ik heb er vertrouwen in dat de substantiële veranderingen die we met The Rewire hebben doorgevoerd, ons in staat hebben gesteld om ons strategisch plan met succes uit te voeren. We zijn nu een slankere, beter opgelijnde organisatie en we nemen sneller beslissingen”, zegt Jochen Zeitz, voorzitter, president en CEO, Harley-Davidson. “De juiste structuur, leiderschap en principes zijn aanwezig. We zijn er nu klaar voor om ons strategisch plan, The Hardwire, uit te voeren en onze H-D #1 culturele reis voort te zetten om een goed presterend bedrijf te worden.”
Niet geheel onbelangrijk is dat 19 januari de nieuwe 2021 modellen getoond zullen worden d.m.v. een livestream op www.h-d.com/21. Op 22 februari zal dan de nieuwe ‘Pan America 1250’ een wereldwijde digitale presentatie hebben.
Meer informatie over het verloop van The Rewire vind je hier.

Altijd op de hoogte blijven van al het motornieuws? Abonneer je op de gratis, 100% spamvrije nieuwsbrief
Inschrijven