Harley-Davidson opent zelfstandige kledingwinkels in Zuid-Europa

Harley-Davidson heeft in in toeristische gebieden in Italië, Spanje en Portugal pop-up stores geopend, waarin alleen maar kleding en ‘lifestyle’ merchandise worden verkocht. De eerste winkel opende in Cortina D’Ampezzo, een chique wintersportgebied in de Dolomieten. Daarna verscheen de tweede winkel in Lazise, ​​aan de oevers van het Gardameer, waarna er in juli ook een werd geopend in Portugal, op het eiland Madeira. Begin augustus volgde een ‘boutique’ filiaal in het centrum van Rome, gevolgd door Venetië, vlak bij de de beroemde Rialto brug. 

De winkels zijn de eerste van een groter aantal pop-up stores in wat binnen Harley de “SPI-regio” (Spanje, Portugal, Italië) wordt genoemd, omdat dit gebied voor het Amerikaanse motormerk organisatorisch bij elkaar hoort. 

Francesco Vanni, Managing Director Italië, Spanje en Portugal van Harley Davidson: “Italië is het thuisland van de mode. Daarom willen we deze kant van het merk in de toekomst op een meer lifestyle-achtige manier brengen. Harley-Davidson biedt immers niet alleen motorkleding aan, maar heeft daarnaast verschillende collecties die geschikt zijn voor een groot en gemengd publiek”.


Share

Altijd op de hoogte blijven van al het motornieuws? Abonneer je op de gratis, 100% spamvrije nieuwsbrief


Inschrijven

Laatste Nieuws


© Copyright Motorcentraal - Colofon

Altijd op de hoogte blijven van al het motornieuws? Abonneer je op de gratis, 100% spamvrije nieuwsbrief


Inschrijven voor Nieuwsbrief