Skip to main content

Sinds de verregaande samenwerking tussen Motorkledingcenter in Nederland en het Belgische motorkledingmerk Richa, kwamen de Belgische motorkledingwinkels van Joma Moto onder dezelfde eigenaar. Daarna zijn er diverse overnames in België gedaan en is ook het Oostenrijkse Bike-Expert onder dezelfde bedrijfsstructuur gebracht. Hierdoor bestaat het bedrijf inmiddels uit 14 winkels, tot op heden met diverse identiteiten. Hier wordt met een nieuwe huisstijl en één logo meer overeenkomst in gebracht. 

Sinds de oprichting van Motorkledingcenter in 2006 heeft de motorhelm een prominente plek gehad in het logo en bij Joma Moto is het stervormige logo een vaste waarde. In het nieuwe logo moeten deze dingen samenkomen: ‘De abstracte lijnen die de helm vormen zijn een vertaling naar snelheid”.

Met dit nieuwe logo wil het bedrijf haar internationale activiteiten verder gaan uitrollen.


Share

Altijd op de hoogte blijven van al het motornieuws? Abonneer je op de gratis, 100% spamvrije nieuwsbrief


Inschrijven

Laatste Nieuws