• Home
  • Motorbranche
  • Tim Koedijk nieuwe Head of Marketing Harley-Davidson Nederland - Benelux

Tim Koedijk nieuwe Head of Marketing Harley-Davidson Nederland - Benelux

Tim Koedijk is de nieuwe Head of Marketing Benelux en Nordics bij Harley-Davidson. Hij neemt vanaf vandaag deze functie over van Niels Kleinlooh, die als Marketing Manager Europe doorschuift naar de Europese organisatie van de elektrische spin-off LiveWire. Voor de functie die Koedijk nu achterlaat is een vacature opgengesteld

Tom Koedijk (foto) is al geruime tijd werkzaam voor Harley-Davidson Benelux. In 2017 kwam hij binnen als Marketing Events & Consumer Experience Manager, om in 2019 door te schuiven naar de positie van Marketing Manager Benelux, waar na de "Rewire" reorganisatie de Scandinavische "Nordics" bij kwamen. 

Voor Niels Kleinlooh is zijn nieuwe positie er ook eentje als volgende stap in een serie: in 2016 kwam hij over van Ducati, waarna hij achtereenvolgens Marketing Manager Benelux, Marketing Manager Central Europe, Marketing Director Central Europe en Head of Marketing Benelux & Nordics was. De functie bij LiveWire valt weliswaar technisch gezien onder die van het losstaande elektrische motormerk LiveWire, maar feitelijk blijft dit binnen de structuur van Harley-Davidson vallen.

 


Share

Laatste Nieuws


© Copyright Motorcentraal